• +38 (044) 353-62-05
  • +38 (044) 223-98-05
Укрзалізниця обговорила з представниками Європейської Бізнес Асоціації питання уніфікації тарифів на порожні вагони

 У ході дискусії в головному офісі ПАТ "Укрзалізниця" – члени ЄБА надали свої зауваження та розрахунки щодо уніфікації тарифів для порожнього пробігу вантажних вагонів.  На даний момент вартість перевезення порожніх вагонів відрізняється в залежності від класу вантажів, що, на думку фахівців Укрзалізниці, не має жодного економічного обґрунтування і потребує змін.

Євген Кравцов запевнив, що Укрзалізниця розгляне аргументацію учасників ринку. Також було обговорено зміни в порядку нарахування вартості користування вагонами власності ПАТ «Укрзалізниця».

«За дорученням Уряду ми запровадили прозорі механізми формування ринкової вартості вагона Укрзалізниці. Тут ми намагаємось рухатися планово та поетапно, у діалозі з вантажовласниками. Разом з тим після здійснених заходів з дерегуляції вагонної складової відзначаємо, що вагон Укрзалізниці все одно залишається дешевшим від вагонів інших власників», – сказав Євген Кравцов. Тому Укрзалізниця продовжуватиме вдосконалювати модель тарифної політики в галузі.

Крім того, керівник Укрзалізниці відзначив, що процес дерегуляції супроводжується активним нарощуванням парку у відповідності до потреб ринку. Є всі підстави очікувати, що збалансоване насичення вагонного парку внаслідок дерегуляції відбудеться в останньому кварталі поточного року.

«Всі кошти, отримані від індексації тарифів до останньої копійки йдуть на капітальні інвестиції, – запевнив Євген Кравцов. – Ми також визначили три основні пріоритетні напрямки розвитку тяги: закупівля нової техніки, модернізація існуючої та залучення коштів приватних інвесторів у сферу оновлення тягового рухомого складу».

Нагадуємо, що програма зближення тарифних класів та уніфікації тарифів для порожнього пробігу має на меті зменшити збитковість перевезень позакласних вантажів і порожніх вагонів, загалом забезпечити економічну обґрунтованість тарифів у відповідності до зростання цін та усунути перехресне субсидування під час перевезення різних видів вантажів.