залізничні вантажні перевезення напіввагонами ELT
  • +38 (044) 353-62-05
  • +38 (044) 223-98-05
вантажні перевезення

У рамках діалогу із бізнесом щодо побудови моделі тарифної політики в галузі ПАТ "Укрзалізниця" запропонували бізнесу представити свої розрахунки базового тарифу на вантажні перевезення. Про це йшлося під час останньої зустрічі з членами підприємств ГМК України, що відбулася в головному офісі Укрзалізниці в Києві, інформує медіа-центр УЗ "Магістраль".

У ході дискусії відзначалося, що всім учасникам перевізного процесу сьогодні варто враховувати історичну зношеність інфраструктури й тягового рухомого складу "Укрзалізниці". Як наслідок, підкреслювали представники УЗ, лише собівартості перевезень сьогодні недостатньо, щоб будувати нову інфраструктуру та оновлювати локомотивний парк. Товариству необхідні кошти для відновлення основних засобів: тягового рухомого складу, залізничного полотна – впродовж усього терміну його нормативної експлуатації. Це саме те рішення, яке дозволить "Укрзалізниці" задовольняти потреби бізнесу в послугах з перевезення.

У свою чергу, виважені, обґрунтовані, а головне, стабільні правила гри на ринку перевезень дозволять вантажовласникам якісно планувати та організовувати свою роботу. Тому компаніям, у цьому випадку – представникам гірничо-металургійного комплексу, а також асоціації "Укрметалургпром", було запропоновано розрахувати й подати свій рівень тарифу, який, на їхню думку, дасть можливість "Укрзалізниці" нормально й безперебійно функціонувати хоча б у середньостроковій перспективі.

Коментуючи цей важливий крок у дискусії навколо тарифів на перевезення залізничним транспортом, Євген Кравцов зауважив: "Ми готові розглянути аргументацію учасників ринку, побачити їх розрахунки, запропонувати свої цифри та оперативно виробити з бізнесом узгоджену позицію щодо тарифоутворення в галузі".

Нагадаємо, що у прогнозі соціального і економічного розвитку України на 2019-2021 роки зазначено, що тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом можливо будуть підвищуватися приблизно на 25% щорічно.